Een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Els Hartog - WaarBenJij.nu Een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Els Hartog - WaarBenJij.nu

Een paar dagen voor vertrek

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

22 Juli 2013 | Nederland, Leerdam

Dobar dan!

Nog een paar dagen en dan is het zover! U petak cu doci u Srbiju i jedva cekam! Oftewel; vrijdag ga ik weer richting Servië en ik kijk er naar uit! :)

De eerste 2 weken ga ik met een groepje van 5; Janine, Gerdien, Jenneke, Gerben en ik. Wij gaan zelf 2 weken aan de slag. Kinderwerk in de gemeentes van Aleksandar, Kucura, Despotovo en Djurdjevo. We zouden scholen gaan verven, maar intussen wordt dat kerken verven. Altijd al eens willen doen ;)
Verder gaan we weer jeugd ontmoeten, een cultureel dagje tussendoor, dagje naar het Aquapark om even bij te komen van het douchen in roestwater en verder blijven de plannen lekker vaag op z'n Oost-Europees ;)

6 augustus hoopt Dirk met zn vrachtwagen aan te komen in Servie, die mogen we dan gaan uitladen. 7 augustus gaan Janine, Gerdien en Jenneke richting Boedapest om weer terug te vliegen naar Nederland.

9 augustus hopen mijn moeder en (tante) Adrie te komen, zij gaan breicursussen geven aan wat vrouwen in Sasa's gemeente, en nog een hoop andere dingen :)

Op 12 augustus komt een groep jongeren uit Bergschenhoek om 2 weken aan de slag te gaan in Servie. Vanuit st. HOE gaan Gerben en ik hen begeleiden. Op deze blog wil ik alles bijhouden, af en toe wat foto's neerzetten, om zo ook het thuisfront mee te laten genieten van een maandje Servie :)
Voel je vrij om ons te volgen via deze blog!

Zdravo!

  • 22 Juli 2013 - 20:18

    (Tante) Adrie:-):

    Gaat wel heel erg snel nu voor jou hè. Voor ons ook hoor. Ik ben wel heel benieuwd wat die hele hoop andere dingen zijn die wij gaan doen! Ik wens jou hele goede voorbereiding voor je reis, goede vlucht en tot dv 9 augustus.

    Groetjes
    Adrie

  • 22 Juli 2013 - 21:58

    Imro:

    We komen al 2 dagen eerder hoor, ik hoop dat dit geen probleem is:P. Veel plezier daar!

  • 22 Juli 2013 - 23:37

    Imro:

    Zo ongeveer 5 weken later trouwens ook goed, want las eerst nog 14 augustus. Maar staat toch echt 14 juli;)

  • 23 Juli 2013 - 00:21

    Els Den Hartog:

    GRAPJE haha ik werd er al op geattendeerd dat jullie waarschijnlijk in augustus komen.. en had de 14e in mn hoofd, dan vertrekken mn moeder en tante weer :p
    Maar ik zal jullie met open armen ontvangen op maandag 12 augustus jeej :)

  • 23 Juli 2013 - 10:20

    Pauline:

    Ah, klinkt leuk! Good Luck Elsje!

  • 25 Juli 2013 - 19:00

    Caroline VR:

    Lieve Els,
    Heel veel plezier met al het werk in Servië, ik weet dat je hart daar ligt! We zullen dit werk meenemen in onze gebeden. Doe de hartelijke groeten daar aan Alexander en zijn gezin. Pas ook goed op jezelf en neem af en toe de rust.
    lieve groeten van ons allemaal

  • 25 Juli 2013 - 19:00

    Janny:

    Dag Els,
    Wat leuk dat ik nog in je lijst stond en nu ook mag mee genieten van je reis naar Servië.
    Ik dacht dat jij in Servië zou gaan studeren, zijn die plannen veranderd? Hartelijke groet aan hen die mij nog kennen. Janny T.

  • 26 Juli 2013 - 13:50

    Betsy Van Rangelrooy:

    Hallo Els, wat is een jaar toch snel voorbij, nu ga jij alweer
    we wensen jou een goede vlucht en een mooie tijd daar in Servië
    doe iedereen de groeten van ons en geniet er ook van.
    we zullen je volgen via de blog hoor
    vr.gr. Rinus en Betsy

  • 26 Juli 2013 - 19:53

    Dijo En Nel:

    Geweldig dat je dit gaat doen. We gaan je volgen.
    Dijo en Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 29872

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 22 Augustus 2014

Zomer 2014

21 April 2014 - 02 Mei 2014

Meivakantie 2014

20 December 2013 - 03 Januari 2014

Winterreis 2013 - 2014

26 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Servie 2013

Landen bezocht: